torsdag, april 21

Lista

Lånar en lista av Brallis-Anna!

DAGENS VILL HA: faktiskt ingenting alls just nu, är nöjd.
DAGENS KLÄDSEL: först klänning och gummistövlar, sen springkläder, nu myskläder.
DAGENS SMINK: ganska minimal.
DAGENS FRISYR: same old.
DAGENS HÄNDELSE: godaste påsklunchen med nära och kära.
DAGENS LÅT: Du käre gamle snickerboa, här kommer jag igen...
DAGENS PLANER: en softa afton med ännu mera god mat.
DAGENS SAKNAD: inte mycket. Jo, sonens jacka, den glömde vi.
DAGENS DUMMASTE: sista kilometern på joggingrundan, den var pestig. Att dottern just ramlade ner  på min dator så den sprack duktigt. Skit!
DAGENS SJUKA: Min dator.
DAGENS DROG: vin.
DAGENS ROLIGASTE: Just nu skrattar jag inte, min dator är handikappad.
DAGENS FAVORIT: Vet inte.
DAGENS KÖP:Swedish Hasbeens for H&M.
DAGENS HUMÖR: Blev just deprimerad.
DAGENS ORD: Skit också.

9 kommentarer:

Sara sa...

dra av det på veckopengen!

Unknown sa...

hedgehog: hm, tills hon blir myndig då...

Katarina sa...

Det är så irriterande när någon annan pajar ens grejer.

Särskilt när det är någon man inte ens kan bli arg på.

Drulleförsäkring?

Linda K sa...

katarina: ... vi får se...

mis(s)match sa...

Döttrar och datorer. Har klippt in en rolig video i min blogg.

Anna sa...

hate when that happens!
glad påsk!

Linda K sa...

mis(s)match: då får jag titta förbi!

anna: dito!

Librarybeth sa...

Men åååh, vad deppigt!!!!

Linda K sa...

librarybeth: något!