fredag, april 15

Chefen har läst

Som någon annan bäddar av  Hanna Lans

Hanna skickade boken till mig. Tillsammans med ett brev där hon förklarade varför jag fick den. Som gjorde mig väldigt rörd. Och nu har jag läst boken. Om möjligt ännu mer rörd. Och berörd. Det är en vansinnig och hemsk sann berättelse om att kämpa för sig själv och sitt barn. Jag är så imponerad och förundrad av att en männsika klarar av att gå igenom något sådant. Och stolt och lite generad (på ett positivt sätt) över att få vara med vid ett tillfälle i boken. Efter att ha läst ut den igår hade jag magont och gick hem och kramade min familj hela kvällen.

Tack Hanna för en tänkvärd, jobbig och bra bok. Jag hoppas och tror att ni har det bra nu och att det fortsätter så!
 

5 kommentarer:

Linda K sa...

skåneanna: ett bra val!

Hanna sa...

Ja, det kan kanske vara skönt att få veta att vi idag har det så himla bra! Sådär som jag ville när jag läste en viss blogg i en viss svensk kyrka. ;)

Tack för en fin recension!!

Linda K sa...

hanna: vad skönt att höra! men, hur hänger du dina handdukar egentligen? ;)

Hanna sa...

Hahaha! Jadu, frågan är väl hur sambon hänger dem..?

Linda K sa...

hanna: sant! dom hänger ofta galet, männen ;)