tisdag, april 5

Bär mig!

Jag tänker vår idag. Så får det bära eller brista.

7 kommentarer:

Minna sa...

Snygga brallor!!!!!!!!!

AnnicaB sa...

Snyggt!

Fliselin sa...

Ha, ha, har samma top från Lindex på mig idag! Dock med jeans till, chinos var snyggt till. Har tagit en för varm jacka, usch vad svårt med ytterkläder nu!

Lene sa...

så fint med grått og beige sammen! får se om det ikke er noe i skapet som kan passe sammen til i morgen.. :)

Anna sa...

så himla fint!

JO sa...

Asså, hade jag haft en grå kavaj så hade jag copycatat (verb?) idag! Men mitt pucko skickade den på insamling. Doh! Alltså, ta detta inlägg som en komplimang. Det avser att säga: "Va snygg du är!"

Linda K sa...

minna: häng som värsta teenagern! :D

annicab: tack :)

skåneanna: true true!

fliselin: eller hur, svårt att klä lagom.

lene: :D

anna: tack!

jo: ha ha, tack söta :D