tisdag, februari 1

Torr som fnöske

Nu har jag tvålat och schamponerat mig hundra gånger (nej två, men skit samma) med sån där tvål som man ska använda innan operationer. Det ska göras i morgon bitti också. Lagen säger att man måste bädda nytt i sängen också, men det orkar jag f*n inte. Bytte i helgen, det får räcka. Lite skit rensar magen, heter det väl?

Jag är redo för kniven!


...not :S

UPDATE: Tror ni inte jag står och byter sängkläder halvelva på kvällen? Får man skäll av bloggläsande sjuksyrror har man just inget val.

14 kommentarer:

yllet sa...

det kommer gå bra! och så ska du ju få fylla år också!!

Anna sa...

ajjabajja!!
bädda rent galning!
eller ni kanske inte har förlustat er i helgen?? ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Håller en tass här borta i Göteborg.

Anonym sa...

Om jag fick välja skulle jag nog hellre bädda rent än få infektion... Lycka till!
//Operationssjuksköterskan

Katarina sa...

Skickar bra vibrationer i förhoppning att allt ska gå bra i morgon.

Sara sa...

Lycka till och grattis på fölsedagen!

Anonym sa...

Sån humor att du tror att instruktionerna som skickas ut av utbildad personal inte behöver följas.
Hahahaha!

Fia sa...

Hurra hurra, för Linda ida´! Grattis på födelsedagen./Kram

Camilla sa...

Lycka till!

Librarybeth sa...

Har testat det där tvålande före op.! EEh, fräscht är väl inte vad som kommer över mig, mer fullkomligt renskrubbad typ! Good Luck!!!

Linda K sa...

alla: tack alla! med lite tur får jag handen med mig hem ikväll ;)

Livet just nu sa...

Sällar mig till kören av lyckatillochgrattis! :-)

Anonym sa...

Hoppas operationen gick bra och att mina "kollegor" var snälla mot dig!
/Operationssjuksköterskan som kommenterade tidigare

Linda K sa...

livet just nu: tack!

operationssjuksköterskan: dom var änglar :)