tisdag, februari 22

I morgon är en annan dag

Jag behöver också en lista. Så jag får väl hitta på en själv. Morgondagens...

sätt att komma till jobbet: taxi och flygplan
missade: bokrean, men den finns väl kvar ett tag till...
mission: utvecklingssamtal och sektionsmöte
frukost: same old. Vaniljlightyouhurt, müsli, kaffe och c-vitamin
lunch: ja vad har Ume att erbjuda...?
middag: nåt med couscous om jag inte minns fel
outfit: rätt mycket grått och svart
läsning: diverse mötespapper och min psykologiska deckare
köp: något gott till ungarna på flygplatsen
lista: inför sportlovet
jag önskar att jag hann med: Kii
bokstav: P
uppstigning: 05:16 som vanligt
ha ha: återstår att se
väska: rymliga Neverfull
väder: typ snö
skönaste: att komma hem på kvällen

6 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Härlig lista! :-) Lånar!

Linda K sa...

vv: kör! :)

Glamourbibliotekaren sa...

Ååneeei, nå får jeg "I morgon är en annan daaaag" på hjernen.. IGJEN! haha!

Linda K sa...

glamourbibliotekaren: man slipper aldirg ifrån den låten, ALDRIG! MOHAHAHAHAHAHAAA!

Ida i Umeå sa...

Ät på Viktoria, de har suverän lunch! Om du är i centrum och ska äta lunch dvs.

http://www.viktoriaumea.se/

Linda K sa...

ida: åh tyvärr kommer jag inte in till centrum, får snällt hålla mig i skogen vid foi... men tack för tips, ska minnas till en annan gång!