måndag, februari 28

Mask

Är det bara jag?

Nej, det måste vara nåt som går här i Trysil.

7 kommentarer:

Linda sa...

Jag trodde det var zinkpasta. Det har väl alla alpinister.

sagt o gjort sa...

Jag med! Typ samtidigt faktiskt :)

Linda K sa...

linda: ha ha, för att inte få minsta fräken i backen :P

sagt o gjort: kanske sprids över hela norden med andra ord!

JO sa...

Asså första gången jag såg den här bilden så trodde jag att den andra mask-kvinnan var jag. Men det är det ju inte. Jag är ju inte i Trysil. Tror jag. Men jag är ju halvnorsk så det kanske är en avlägsen släkting. Min morfar var lite ökänd i sin ungdoms dagar. Need I say more...

Linda K sa...

jo: jag tror inte heller att mask-kvinnan på bilden är du. även om det ju vore trevligt :D

ho ho, vilken morfar...

JO sa...

Sjöman...

Linda K sa...

jo: ah...