tisdag, februari 8

Style by Linda, jag vet inte vilken gång i ordningen

Hurra, Livet runt 30...5 vill ha tips!

Jag behöver assistans av Lindas stilakut: skinn/mockashorts, how to style it och är du nöjd med dina från Topshop? Eller skulle du säga att shorts är ett dåligt köp?

Hej! Jag är som bekant helt skinntokig. Har gärna skinnkjol och dito brallor på jobbet, tycker det ser chict och snyggt ut. Men. Shorts på jobbet? I skinn? Njäee... Det är är något som tar emot där. Möjligtvis min ålder. Jag har gärna shorts, men håller mig till sommarhalvåret när jag kan vara barbent i dom. Eller möjligen hemma på helgen med strumpbyxor under. Det kan se fint ut på andra på stan typ, men personligen känner jag att det är lite tonårsvarning på det vintertid.

Men. Om du vill ha shorts nu tycker jag att du tager ett par tjocka svarta strumpbyxor under. Och lite grövre skor, iallafall inte högklackat. En gossig tröja eller kofta. Jag gillar mina Topshop-varianter mycket, dom väntar ivrigt på varmare tider ;)

På sommarn - om Linda själv får välja.

6 kommentarer:

Livet runt 30...5 sa...

Okidok. Då kanske jag avstår. Även om du är jättesnygg i dina.

Linda K sa...

livet runt 30...5: nej nej nej, inte avstå! spara till sommarn eller ha snyggt nu!

Livet runt 30...5 sa...

Aha, nu känns det bättre. Man vill ju inte gå mot bättre vetande;-)

Linda K sa...

:D

C. Meow sa...

Väldigt snyggt på dig - men blir det inte varmt med skinn på sommaren?

Linda K sa...

camilla: om det är 30 grader varmt kanske, men då är ju allt i klädväg för varmt. vanlig svensk sommar funkar utmärkt.