torsdag, februari 10

Style by Linda, del 3456

Vad kul det är när jag får agera klädtyckare! Här kommer en fråga från Ida:

Linda, mästaren på kombinering av kläder! Jag skulle vilja ha hjälp med hur jag skall matcha den här sidenklänningen från Wera så den kan användas lite oftare. Den är bra mycket finare än på bilden bör tilläggas, med veck där fram och smalt "hål" som knäpps med en knapp där bak. Tack för en bra och rolig blogg!

Hej Ida! Den där har jag minsann sett på Åhlens. Jättefin, och duktigt lik den siden-Wera jag själv har hemma. Det braiga med såna klänningar är att dom funkar året om. Underbar på sommaren med ballerinor till. Nu i kalltider funkar den prima med tjocka svarta strumpbyxor och svarta stövlar eller kängor. Och så kavaj eller kofta/tröja på för att inte frysa armarna av sig. Så här har jag knallat runt i min vintertid:
Lycka till med fina siden-Weran!

4 kommentarer:

AnnicaB sa...

Snygg styling! Jag är så ledsen att vårt värdelösa Åhléns inte har Wera här i Borås. Det finns ju ofta så snygga Wera-kläder... Nackdelen att inte bo i en storstad! (saknar även HM Trend och Monki - bläääää)

Linda K sa...

annicab: trist! du får komma på besök till storstaden desto oftare :)

Anonym sa...

galet fin tjej! maila mig!! :D
in_web@hotmail...

Linda K sa...

anonym: he he, näru du kan maila MIG.