onsdag, februari 9

Märkesbög

Tack Linda, jag gör som du och redovisar märken:

SKOR: Ja herregud! Mycket Rizzo, gärna Acne, en och annan Whyred.
SNEAKERS: Kan man räkna Converse dit? Och så Adidas.
JEANS: Acne, Seven for all mankind, True religion, H&M, Whyred, Filippa K.
T-SHIRT: En salig blandning!
UNDERKLÄDER: Twilfit, Lindex, H&M.
VÄSKA: Mest Mulberry och Louis Vuitton. Även Svenskt Tenn och Palmgrens.
PLÅNBOK: Svenskt Tenn och Mulberry.
SOLGLASÖGON: Ray Bans.
KLOCKA: Lambretta.
SMYCKEN: Salig blandning av guld, pärlor, fjädrar, en och annan diamant och gärna Cornelia.
TV: Blir jag nerslagen om jag inte vet vilket märke?
MOBILTELEFON: HTC (suger)
DATOR: en gammal rackare som ändå funkar.
SMINK: Mycket MUS, Clinique, Lancome, ID.
ANSIKTSKRÄM: Inget annat än Dermalogica kommer nära mitt ansikte.
LOTION: Body butter från The body shop.
DEODERANT: olika, inte så noga. Nåt som finns på Ica som luktar hyvens.
TANDKRÄM: Ja vad heter den då? Gurglar Flux och tandtrådar iallafall.
SCHAMPO/BALSAM: Schwarzkopf.
TVÅL: Flytande Eucerin med olja.
PARFYM: CK be, olika Clean, Burberry, SJP Lovely
MINERALVATTEN: Ramlösa och Loka.
VIN: Maken sköter det där.
DRINK: Allt som smakar gott.
BRÖD: På helgerna till frukost, helst mörkt.
MAT: Men shit, vad ska jag svara på det? Mat liksom.
GLASS: helst inte.
GODIS: Choklad. Lakrits.
SÄNG: Madrass Ikea. Sänggavel Norrgavel.
LAKAN: Borås Cotton, Ralph Luren, Lexington, Ikea.
FRISÖRSALONG: 25 kvadrat.
DAGSTIDNING: Svenska Dagbladet och Metro.
MAGASIN: Elle, Elle Interiör, Sköna Hem, Damernas, Femina, Costume, Plaza, Filter, Fokus...

8 kommentarer:

Frida sa...

och jag hänger också på!

labolina sa...

Jag hoppas att du inte bara kör twilfits eget märke. Mitt liv har blivit så mycket bekvämare sedan jag upptäckte märkesunderkläder. De sitter så mycket bättre och håller sig snygga längre. Fast iof har jag några trosor från HM som jag har haft i evigheters evighet. Men jag älskar mina bh:ar från Calvin Klein.

Linda K sa...

frida: såklart!

labolina: mmm visst är det skillnad på märkes och inte märkes. jag får väl ta och testa en ck :)

Anna sa...

jag med!

Linda K sa...

anna. you go!

Linda K sa...

skåneanna: abselut!

Linda K sa...

skåneanna: abselut!

Linda K sa...

skåneanna: abselut!