måndag, december 6

Klappar

Hm, jag vet. Jag ska jobba. Alldeles strax. Kom bara på att jag började slå in julklappar hemma i klädkammaren igår. Det har blivit så att jag samlat inköpen där och smusslat in bland blusar och kavajer och klänningar och .... Igår insåg jag att klapparna börjat hopa sig och att risk för upptäckt (barnen leker gärna kurragömma bland mina kläder) förelåg. Alltså dags att börja paketera. Och minsann om inte en pust julstämning infann sig. Det börjar ju bli läge för det.

Ikväll ska jag slå in min egen klapp. Det går ju inte an att jag upptäcker den innan julafton!

2 kommentarer:

Sara sa...

Kan du inte ge oss julklappstips Linda? Du vet så där som butikerna gör: till brorsan, till pappa, till svärmor...

Du är ju så bra på tips! Och på shopping! :)

Linda K sa...

sara: oj! det beror ju helt på hur ens man, barn, svärmor är. och så avslöjar jag mig kanske för mina egna presentmottagare. men visst, jag kan klura :)