fredag, december 17

Tack Engla!

Man skulle kunna tro att jag somnat vid nattning nu igen. Men nej. Nu är jag bara brysk*. För jag tycker att Englas blogg har förvandlats till en enda stor reklampelare. Det går inte ett inlägg utan att hon nämner butiksnamn och försäljningsställen. Men uppmaningar att klicka och köpa.

Nåja, hon ska väl försörja sig hon också. Och det är ju trevligt att ha en störa -sig-på-blogg!

* tvär, ovänlig, kort i tonen, grov, framfusig, häftig, hänsynslös, omild, kärv, barsk, skarp, snäsig


6 kommentarer:

Linda sa...

hejda dig Reidar! det är inte BARA reklam! det är redovisningar av sovtider för Romeo/Enzo/Alexander/Maximilian också.

Linda K sa...

linda: förlåt, glömde dom!

skåneanna: ;D

Sara sa...

och så får hon åka istället för mig... Jag är inte bitter.

Anonym sa...

Lustigt, precis vad jag har tänkt på senaste tiden. Skrev faktiskt en kommentar om det under åkpåsarna som hon så rekomenderade men den radera hon bort.
Nu ska hon ju få åka på resa också gratis.

cruella sa...

Resan: Apollo är väl inte dumma heller!

Linda K sa...

hedgehog: farao! du som skulle ha åkt!

anonym: jojo...

cruella: eller ås är det det dom är? ;)