tisdag, juni 8

Livet är en chansning

Det är så mycket i mitt lilla huvud jobbmässigt just nu att jag undrar hur jag ska klara mig fram till semestern skaffade mig ett par skinnshorts. Sen får vi se.

Tänkbart är att
  • skinnshorts bara gör sig på pinnsmala ben.
  • skinnshorts mest blir liggande eftersom dom mest är coola i tanken om inte se första punkten.
  • jag returnerar dom.
  • jag får sparken för att jag klär mig utmanande på jobbet.
  • jag inte alls har dom på jobbet.
  • blir en raggarbrud och börjar dricka jättemycket öl.
  • mina barn skakar på huvudet och säger Väx upp mamma.

4 kommentarer:

Anna A sa...

Ett par skinnshorts är ju en bra början iaf!

Malin sa...

att du inte ens går till jobbet.

Åsa sa...

att du blir den nya Sofie Fahrman (för jeansshortsen har vi ju sett ett tag nu:)

Linda K sa...

anna a: tja vi får se ;D

malin: HA HA HA, i mina shorts menar du?

flicka: en något mulligare fahrman ;D