onsdag, juni 16

Mumma

Tralalalalaaa, säsong 3 av True blood coming up.

18 kommentarer:

Malin sa...

Vardå?! Hemma hos dig bara?

Linda K sa...

malin: öh, nej i USA typ ;D

Miss Baglady sa...

Mm gilla

Linda K sa...

miss baglady: älska :)

yllet sa...

jeeeej!!! äntligen!

Linda K sa...

yllet: :D

Åsa sa...

Söta, kan inte du bara viska till mig var du "hämtar"?

lina sa...

http://eztv.it/shows/279/

sådär! från mig till er:)

Linda K sa...

lina: gudness! är det säsong tre där med? :D

Linda K sa...

flicka: vet du vad! jag sysslar inte med såna olagligheter! :P men kolla vad vi fick av lina!

Åsa sa...

och första avsnittet lär börja med en väldans avklädd Eric;)
Tack Lina!

Åsa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Miss Baglady sa...

MM sant. älska.

Linda K sa...

flicka: :*)

miss baglady: :D

Annika sa...

Det börjar med en väldigt avklädd Eric, det gör det. De där musklerna som liksom sitter på sidan av magen ner mot ljumskarna... de är inte dumma.

Linda K sa...

annika: herregud! jag vet inte om jag vågar titta...

Annika sa...

Jag vågade titta flera gånger. På vissa valda delar. ;)

Linda K sa...

annika: :*)