fredag, juni 11

Kanske en sån här då?


19 kommentarer:

Anna sa...

Nej, iPhone! Jag är en sån som gärna byter mobil några ggr om året. Men sen jag skaffade en iPhone kan jag inte tänka mig nåt annat. Det är den ultimata prylen!

mafo sa...

Nej, iPhone för böfveln!

Linda K sa...

båda: fast vi FÅR inte iPhone. statlig myndighet betalar inte så mycket. lika för alla faderalla :S

Mipp sa...

FÅR ni inte iPhone så har du ett pissigt läge och i det fallet är detta det bästa alternativet.
Ha en trevlig fredagskväll söta:-)

Carolina sa...

Jag jobbar statligt - vi har iPhone.

Linda K sa...

mipp: tackar :)

carolina: det är så mycket orättvisa statligt ;)

No-one sa...

Har man haft iPhone en gång vill man aldrig ha något annat. Men om ni absolut INTE får det så skulle jag iaf ha valt en sån där (HTC). Kikade på en sån häromveckan när jag fikade med en kompis som har en sån (ja, jag är lite mobilnördig...) och jag tror det är det närmsta man kan komma iPhone :)

Linda K sa...

alexia: jag kommer att vara semicool telefinmässigt :D

Frida sa...

jag jobbar också statligt och får ingenting. ingen telefon alls. bara en usel lön och dåliga anställningsvilkor.

Kame sa...

htc desire, sier nerdene på jobben min. Mye bedre enn HD2!

Linda K sa...

frida: life´s a bitch!

kame: jag kan inte välja mellan olika, det är bara den här modellen som står till buds.

Birgitta sa...

vi har HTC på mitt jobb och alla är missnöjda, de flesta bytte snabbt ut dem.

Linda K sa...

birgitta: men det här är en ny modell, har hört bättre om den?

Frida sa...

fast jag får i alla fall jobba med det som jag gillar, och det är jag glad för!

Linda K sa...

frida: huvudsaken!

Sofia sa...

Hm, är också statligt anställd men har defenitivt inte en sådan fin telefon. Min kära bror har en htc och gillar den skarpt, lämnade sin iPhone för den :)

Linda K sa...

sofia: åh det låter bra! ang din brors val alltså, du borde få en schysst mobil :)

Ida sa...

Jag hade htc innan min iphone. Det är ett fullgott substitut!

Linda K sa...

ida: usch varför kallar alla det för ett substitut? ;D