onsdag, januari 13

Same same but different

Ursäkta, men är jag samma person?


21 kommentarer:

Linda sa...

som ett årgångsvin är du! och korthårig, ja det ska du vara :D

Petra sa...

Oj, du har blivit mer fotogenique...eller helt enkelt snyggare :)

Sara sa...

fan vad snygg du var på nya kortet :)

Silje sa...

Ser ut som en før og etter konkurranse i sminke og hår.

Jäklar va snygg! :)

C sa...

Oj! Om det är så snygg man blir efter 35 så ser jag verkligen framemot den åldern!

Men, har du noll smink på den förra bilden eller vad höll du på med då?

Frida sa...

snygging där!

Att ha det gott sa...

snygg och snyggare

a n k i e f o n t ä n sa...

Det är bara att gratulera!

Garderobenmin sa...

Yngre nu än då?

Malin sa...

Jag tror att både du och fotografen blivit bättre med åren!

hallinbloggar sa...

Det är så det är. Åren och livet gör en snyggare!!!!

Linda K sa...

alla: ha ha, jag tror att både teknik, fotograf och jag själv utvecklats ;D

C. Meow sa...

Utvecklingen går helt klart åt rätt håll .... :)

Camilla sa...

du är sketasnygg!!

Miss Tree sa...

Önskar att jag också blev hetare med åren! ;)

Linda K sa...

alla: tackar ödmjukast :)

Sara T sa...

Första bilden var kanske lite "utfrätt" så den kanske inte är helt rättvis? Men jag måste säga att du är väldigt snygg på den nya bilden!

Linda K sa...

sara t: ja den är lite till åren. tack :)

No-one sa...

Tveksamt...

anna of sweden sa...

Schnygg!
Och plötsligt blev jag sugen på att klippa mig kort. :)

Linda K sa...

alexia: visst!

anan of wseden: tack rara :)