lördag, januari 16

Och delfiner


Jag hade glömt att Det stora blå är är så sorglig och vacker.

6 kommentarer:

Camilla sa...

en av mina absoluta favoriter. den är magisk!!

Linda K sa...

camilla: och tårdrypande :)

Ulrika Gabriel sa...

Det är den bästa film som någonsin gjorts :-D! Jag har varit där ner i Grekland på Amorgos (där filmen spelades in) för att leta efter delfiner - eller rättare sagt nästan. Vi var på bröllopsresa där och båten gick sönder och drev i stormvågor mot afrikas kust. Bestättningen blev hysterisk och vi fick aldrig gå iland på den vackra ön eller se några delfiner :-(.
Men jag vara nära...

anna sa...

hu ja. såg den före jul och gick återigen och grubblade i flera dagar på hur slutet egentligen ska tolkas... stannar han hos delfinerna? eller kommer han upp igen?

Linda K sa...

ulrika: oj, dramatik!

fru a: jag tror han stannar :)

Miss Upsey Daisy sa...

Jag älskar den filmen och numera finns det en fin person som den också är förknippad med. Sorgligt men så vackert.