lördag, januari 30

En Dagens till kvällen

Jo ska när som helst ha en bebis! Jag håller tummarna för snabb leverans och lånar en dagens av henne!

DAGENS VILL HA: Sovmorgon i morgon. Och det får jag också!
DAGENS KLÄDSEL: Se dagens. Nu har jag bytt till pjamas.
DAGENS SMINK: Ytterst lite. Dermalogicakräm blandad med brunkräm.
DAGENS FRISYR: Rätt vild, orkade inte lägga så mycket tid på den.
DAGENS HÄNDELSE: Träningspasset var himla skönt!

DAGENS LÅT: Jag har Happy land på hjärnan.
DAGENS PLANER: Var att ta mig och barnen till vårt kassa lilla centrum och avverka bibliotek, apotek, leksaksaffär samt fika. Vi lyckades med allt.
DAGENS SAKNAD: Inget speciellt.

DAGENS DUMMASTE: snö!
DAGENS SJUKA: Dottern är lite snorig, that´s it.
DAGENS DROG: Tja... kaffe? Vin?

DAGENS ROLIGASTE: Dottern och sonen ligger lika.
DAGENS TRÅKIGASTE: Rengöring av toaletterna?

DAGENS FAVORIT: Laxen till middag.
DAGENS KÖP: Flour på Apoteket. Legogrej till sonen. Troll till dottern. Och så en ******** till mig.
DAGENS HUMÖR: Mest glad.
DAGENS ORD: Bastu. Den var ljuvlig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ähurm, ibland har jag sett dig i det kassa lilla centrumet. *rodnar och känner mig som en stalker*
/petra

Linda K sa...

petra: ha ha gör inte det, vi får väl plats båda två ;D ... jag petar väl inte i näsan?!

Arash Blogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
JO sa...

Nej men, här outas man hos Sveriges Carrie Bradshaw, och så är man så gravidslapp nog att missa det. Men "snabb leverans" det låter fint i mina öron... Vi kör på det då! ;-)

Linda K sa...

jo: ha ha, gulle dej! och lycka till nu! :D