tisdag, december 1

Lucka nummer 1

I morse var sonen antagligen vaken innan jag klev upp (05.16). Anledning? Legokalendern! I första luckan var det en pirat med träben.

December är ack så stort när man är liten. Och visst är det är mysigt, jag blir själv lite barn på nytt. Ser också fram emot att bänka mig i soffan framför Superhjältejul ikväll.

UPDATE: Det finns ju kalendrar för oss vuxna också! Kolla finaste koftan i dagens lucka hos Free Fashion Stockholm (vill haaaa). Även Miashopping kalendrar!




Låt luckhetsen börja!

9 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Jag skulle också trivas i den koftan

Linda K sa...

att ha det gott: myyyyys!

Pia Wester sa...

Koftan är fääääb ;-)

virrpannan sa...

Å, koftan hos Pia är verkligen fantastisk, jag har varit och ryckt i den i en annan butik. Men nu har jag nåt sorts köpstopp. Så jag borde inte. Verkligen inte. Men å! Den är så snygg!

Linda K sa...

ffp: I bet! :D

virrpannan: den är julen själv!

Mie sa...

Legokalendern går hem även hos min 11-åring som lycklig kom nerför trappan med piraten i handen:)

Linda K sa...

mie: han är fin, piraten! :D

Solrosfrö sa...

Piraten står fint på köksbordet hemma även hoss oss och jag gillade första delen av Superhjältejulen ;)

Linda K sa...

fröet: jag får se ikväll :)