söndag, december 27

Bäst och sämst

Mia listar sina tre bästa respektive sämsta köp under 2009. Själv har jag jättevårt att minnas sånt där, när jag köpte det och det. Och så kan jag inte komma på dom sämsta heller eftersom jag förtränger sånt. Men här kommer iallafall tre av mina bästingar. Ehm, i år eller om det kan ha varit förra...

  • En svart kavaj från Acne. Köpte på eBay i jakten på en boyfriend blazer. Den visade sig inte vara överdrivet översizad, men jag gillar den och använder ofta.
  • V-ringad trå top från American Apparel. Snygg grå färg, perfa urringning och funkar till det mesta.
  • Lyckobloppade jeans! Acnes Hug Lost & Found. Dom var lite tighta först, men nu har jag antingen jobbat ut dom eller krympt. And I löve.


2 kommentarer:

Marie sa...

och jag måste ju säga att mina bloppade Acne Hug tillhör årets favoriter. Tack!

Linda K sa...

marie: hug regerar! :D