torsdag, december 17

Som den mammaälskare jag är

Fan, jag skulle ju bara göra mig av med en jacka. Nu önskar jag att jag hade 27 jackor. Så att alla nakna, nerspydda, gravida, avsmalande, frusna, givmilda, julstressade, rimmande, fattiga, jobbande kvinnor kunde klä sig i sammet.

Men så smälte jag lite extra för det där med att ge. Till sin mamma. Och allra mest till en mamma som har det jobbigt. Som Lisas:

Jag skulle vilja ge den till min mor som haft en jobbig avslutning på året. Den lilla jackan kan hon ha både på nyår och i augusti då jag gifter mig. Störst av allt är kärleken!

Så grattis, Lisa. Eller, Lisas mamma! Maila mig din adress så skickar jag sammetsgrejen redan idag.

8 kommentarer:

Lisa sa...

Det är ju fantastiskt roligt! Åh vad mamma kommer att bli glad! Jag mailar på en gång!

Linda K sa...

lisa: :D

Att ha det gott sa...

Det gjorde du rätt i
Grattis till Lisa

Sara sa...

Hurra - grattis till Lisa!

Fast måste Missy vara naken nu?

Linda K sa...

att ha det gott: eller hur :)

hedgehog: jaaaa det måste hon :D

Elin sa...

Bra val!!!

Linda K sa...

elin: visst :)

Linda K sa...

skåneanna: japp :)