torsdag, oktober 8

What goes around comes around

Jag älskar Peter LeMar... nä just det har jg redan sagt. Jag älskar bloppisar också! När det begav sig fanns den här ljuva tingesten hos LaRedoute. Då gick den mig förbi, och i efterhand har jag ångrat det.

Men så kommer det en bloppis, ut på nätet som ett reaplan! (ursäkta, men så gammal är jag. Peter LeMarc avslöjade för övrigt i radio att han minns när kiwin kom till Sverige, ha ha ha!) Kofta, kofta, dig ska jag ha ofta.

Slutsats: den som väntar på nåt gott!

8 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Fin, men inte lika fin som den du har på dig idag. Verkligen, verkligen lovely.

Linda K sa...

liten: mmm den är en dröm :)

Frida sa...

kul att glädja någon ;)

Linda K sa...

frida: :D

Life at Villa Bergsbo sa...

Åh, den där har ju jag! Men glömt bort... Den ska jag leta fram - tack!

Linda K sa...

mamma till maja: så lite så :D

Sussilull sa...

Åh den har ju jag också, men använder den alldeles för sällan. Den är som sagt liten i storlek, så jag får alltid för mig att den är lite för kort, men den är rackarns fin och nu är det ju höst så nu får den åka på! :)

Linda K sa...

sussilull: ja det är ju en kort modell, på med den bara :)