torsdag, oktober 15

Tra-fuckning-dera

Funderar lite vagt på att spöa skiten ur några på Tradera. Jag äger på Tradera. Men jag har inte bestämt mig riktigt. Vad gäller Tradera alltså. Nu har jag skrivit Tradera tillräckligt många gånger i ett inlägg, tycker ni inte?

UPDATE: Nu har jag sagt och läst det så många gånger att det låter jättekonstigt. Jag kanske ska skita i att buda ändå. Såna där skumma sajter ska man hålla sig borta från.

Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K, Linda K... javisst nu börjar jag också låta jäkligt skum.

2 kommentarer:

Annika sa...

Precis! Jag regerade likadant häromdagen: http://annatt.blogspot.com/2009/10/ge.html

Asläskigt ju. För man blir liksom osäker på om det är rätt ord helt plötsligt.

Linda K sa...

annika: till slutär man bara tyst :D