tisdag, oktober 13

Några dagens

Annie gör det enda sätta med en lista. Jag med!

DAGENS VILL HA: inte mycket just nu, I´m in paradise!
DAGENS KLÄDSEL: se dagens bild.
DAGENS SMINK: same old same old.
DAGENS FRISYR: se förra svaret.
DAGENS HÄNDELSE: att komma in i hotellrummet.
DAGENS LÅT: ingen speciell.
DAGENS PLANER: storartad middag?
DAGENS SAKNAD: ungarna!
DAGENS DUMMASTE: en teaterföreställning vi såg på förmiddagen.
DAGENS SJUKA: envist halsont.
DAGENS DROG: gelehallon bland annat.
DAGENS ROLIGASTE: när jag kom in i mitt hotellrum!
DAGENS FAVORIT: mitt hotellrum?
DAGENS KÖP: Noll och inget. Men, jag har en hotellkväll med uppkopplad dator på mig att ändra på den saken...
DAGENS GODIS: ja dom där gelehallonen då.
DAGENS HUMÖR: trött och nöjd.
DAGENS ORD: tja, hotellrum?

1 kommentar:

Linda K sa...

skåneanna: go!