måndag, oktober 5

Copycat

Hon såg så skönt höstig ut. Och det är ju höst nu. Så jag härmas.


8 kommentarer:

Stycket sa...

Jag tycker att det är så fräääscht att du alltid härmas spegelvänt!

Linda K sa...

stycket: ha ha, jaså det har jag inte tänkt på. men för all del ;)

www.jansdotter.net/blogg.asp sa...

Varvarvarvarvar är dina ljuvliga skinnias från?

Linda K sa...

jannsdotter: skinnias= skinnbrallor? i sfall, dom ärfejk och kommerfrån H&M, förra säsongen.

www.jansdotter.net/blogg.asp sa...

Skinnias skulle vara skinnisarna som i skinnbyxorna, ja!

Linda K sa...

jansdotter: :D

Cina sa...

Är överförtjust i äkta skinnbrallor. Gillar inte fejk, pga av att jag inte tycker det är lika snygga, samt känslan. Dessa är dock klart snygga på dig.

Linda K sa...

cina: tack! jag gillar också skinn, tyvärr håller dom sig ju sällan så tighta i längden.