tisdag, juli 7

En lampa ny


8 kommentarer:

L8 sa...

SÅ läcker! Den såg jag inte när jag var där. Men jag fick med mig fina bulliga glas, så jag får väl vara nöjd och glad ändå!

Kanske skulle ta en tur till dit?! Sommaren är kort. Nej. Lång menar jag.

Linda K sa...

l8: åh dom bulliga glasen var fina! kikade på dom men maken sa att vi har så det räcker... jag tog nog den näst sista lampan som var nedsatt. men dit och kika!

Anna A sa...

De är så fina! Mina föräldrar köpte en röd "sladdstrumpa" till och satte på och gjorde den ÄNNU snyggare.

Linda K sa...

anna a: ja det är jättesnyggt!

Anonym sa...

Oh var hittade du denna lampa? Jag är helt såld!!!
Ninni

Linda K sa...

ninni: den kommer från Design House Stockholm. Jag hittade min på en outlet i Båstad, men dom finns nog alltid i butikerna :)

Polly sa...

har också en :)

Linda K sa...

p: lövely!