onsdag, december 10

Jag bara frågar

Får ni samma känsla?

10 kommentarer:

Lena sa...

Du är nästan lika gamal(ung) som jag. Du borde varit med förra pälsomgången? Eller kanske inte, någonstans i början av 90-talet förra seklet typ :)
Halvlånga alinjeskärda stora svaggerpälsar med stor luva att dra upp runt frisyren.
Där kan man börja fundera på om man kanske skulle på någon sorts nallemaskerad eller liknande.

H&Ms päls tycker jag är fin och smidig (iallafall i jämförelse), snygg med skärp, för visst har den ett sådant? Eller är det 2 olika modeller?

Jag har kvar min stora fuskis, men den används inte.

Anonym sa...

Nä, jag tycker den är jättesnygg :)

Peace in mind sa...

Du är ju superfin, pinglan...

"får ni samma känsla" tänkte genast dirty talking, min lilla smutsiga hjärna...

Kottemor sa...

Nope.
Inte alls.
Du är superfin!

Linda K sa...

lena: jag var nog inte tillräckligt "hipp" för fuskskinn den gången ;D det finns inte skärp med till min, men man kan ju ta ett vanligt. ska testa!

alla: tack ni är mina små godingar!

p in m: ha ha vad var det för snusk i det? :D

Anonym sa...

Inte alls.
Lillebror är Michelin.

Linda K sa...

sandra: HA HA HA det är han!

sagt o gjort sa...

Blöta michelin-hund looken är hetare then ever ;)

Annie - PD sa...

Den ser ju fluffig och mysig ut. stor vet jag inte... Kör Fjällräven Gigantum någon dag så kommer pälsen att kännas miniliten :D

Linda K sa...

picaflor: :D

annie: tack för tips! :D