söndag, december 28

Blank

Jorå, det blir axelvaddar på nyår. Jag är smakfullheten själv.

8 kommentarer:

Annie - PD sa...

Axelvaddar är snyggt i lagom dos! (själv såg jag dock ut som en amerikanskfotbollsspelare så jag avlägsnade mina)

Anonym sa...

Oh!
Jag som sparat löstagbara vadds! Problemet är bara i vad skall jag stoppa dem?

:-)

Anonym sa...

åh - jag minns nu det glada 80-talet, när man satte axelvaddarna under bh:banden - för gudnåde om man gick ut utan breda axlar ;)

Kan vi inte få se hela - eller är det hemlo innan nyår?

Linda K sa...

annie: :D

mo: allt med axlar? :D

hedgehog: jag känner mig rätt fet, ska banta tre dagar först ;)

Anonym sa...

För mig är det bra med axelvaddar
behöver bli lite bredare just där

Linda K sa...

att ha det gott: man kan ju välja måttliga :D

Anonym sa...

http://se.youtube.com/watch?v=YxSa8BlHSWo

Du inser vad axelvaddar kan ge för resultat! ;)

Linda K sa...

2 systrar: HA HA HA!!!