tisdag, december 23

Testing testing

Jag gör som Nina Day och många andra. Testar vilket årtionde jag "är". Hej 90-tal!

Allra bäst är det om det ser ut som man vaknat, slängt på sig det som låg närmast och ändå är skitsnygg. Du vet precis hur man behärskar denna svåra konst, vi andra fattar inte riktigt hur ditt hår kan vara snyggast när det är skitigt, hur du kan se partyklädd ut i Converse och t-shirt och hur fasen man får nagellacket att skava av på det coola sättet istället för på pundarvis. Visst, ibland kan man tycka att din ”Who cares”-attityd är lite åt den slappa sidan, men det väger du upp med att faktiskt vara den skönaste polare man kan ha. Att du dessutom sätter trender istället för att följa dem är ju inte fy skam.

12 kommentarer:

Minna sa...

Jag blev också nittis. Med en Håkan Hellström på armen.

Linda K sa...

minna: jag visste inte vilka alla va´r... :*S

Anonym sa...

jag med
ewac

Anonym sa...

Haha! Jag blev likadan som du! Kanske säger något om oss 30+, såg ju nämligen att några kända, lite yngre bloggare, blev 20-tal och 50-tal och allt vad det var- ;-)

Annie - PD sa...

Hmm, jag blev 20-tal (och jag är 30+) Måste ha att göra med att jag valde George Clooney att hänga på arme. Det var hur som helst ett riktigt bra, genomtänkt och sanningsenligt test ;D

Linda K sa...

ewac: :)

linda g: kanske det kanske :D

annie: jag valde också george! i brist på annat... ;)

Camilla sa...

jag blev också 90-talsbrutta. :)

Linda K sa...

camilla: tjejer med klös! ... eller nåt :D

Anonym sa...

Jag blev 70-talare ! Det allra bästa var att det stod att "du är bäst i din umgängeskrets på att få lönen att räcka...... " :D

Linda K sa...

cicci: stämmer inte, eller? ;)

karro sa...

mmm, att ha johnny depp hängandes på armen är ju inte dumt! 90-talare blev jag!

Linda K sa...

karro: det verkar inte ha någon btydelse vilken man man väljer att hänga på ;D