fredag, december 26

Copycat

Oh så Filippa K jag blev idag.

10 kommentarer:

No-one sa...

Snyggt med rosa strumbyxor!

Anonym sa...

Vad fin du är idag

Anonym sa...

Rackarns vad snygg du blev i det där! Mkt snyggare än modellen från Fiippa K.

Linda K sa...

pixalexia: tak, visst är dm coola :D

att ha det gott: tack! :)

ingela: tack söta :D

Anonym sa...

Jättesnyggt! Jag är imponerad av hur snygga outfits du får ihop, mycket snyggare än den modellen du inspirerats av.

Linda K sa...

anonym: tack, vad roligt att höra! nu mallar jag mig :)

Anonym sa...

Du är ju en helt fantastisk copycat! Och jag är SÅ glad att du håller någon slags bloggstandard under julen, jag befinner mig i sockerkoma.

Linda K sa...

linda: ha ha, socker finsn det gott om här också. god jul! :D

Birgitta sa...

Jättefint! Jag fegade och köpte svarta:)

Linda K sa...

birgitta: fint det med :)