torsdag, december 4

Style by Linda K

Hej Linda! 
Du är ju en kvinna med stil och jag behöver din hjälp. Ska på julfest i morgon och ska ha en röd klänning från Filippa K (tror du har en likadan i vit/benvit) vill inte gärna ha svarta strumpor till. Tycker Filippa K modellerna är så snygga när de har "bara ben" men det är ju december så mina tankar går till hudfärgade strumpbyxor....men vill ju inte se ut som en kärring ;) hur ska jag göra? Hjälp, snälla!

Hej Malin! 
Jag tycker absolut du kan ha svarta strumpbyxor, det känns mer naturligt den här årstiden. Jag skulle välja heltäckande, för jag tycker som du att hudfärgat lätt andas tant (på ett tråkigt sätt, tant kan ju vara cool också.) Nej svarta och ett par snygga svarta stövlar till. Det blir kalas! Kör! :D

Ja du ser ju själv!

2 kommentarer:

Malin H sa...

TAGET! Tack, jag kör på heltäckande svarta.

Unknown sa...

malin: :D