fredag, december 26

Lever livets lediga dagar

Åh åh ÅH vad det är skönt att vara ledig. Sova länge (även om man väljer att gå i julottan och hinna iväg i tid till mellandagsrea), vara upp sent (även om man ibland somnar rätt tidigt helt slut av all mat och dryck som står till buds) och göra sånt man orkar och har lust med däremellan.

Idag åkte jag in till stan och tränade. Innan och efter kollade jag på rean. Hann inte så mycket och köpte inget. Mitt sparsamma leverne har satt sina spår, eller nåt. Jag har blivit bättre på att tänka till huruvida jag verkligen behöver och har nytta av plagget. Stod och höll i både det ena och det andra på Filippa K, men besinnade mig.

Sen finns ju nätet. Och någonting bör man ju fynda på mellandagsrea, eller hur?!

Hej randiga skjorta från Isabel Marant!

2 kommentarer:

linda sa...

Hjälp, jag blev besatt av den där outfiten, googlar som besatt men hittar inte. Var kommer bilden ifrån?

Tack :)

// Linda

Unknown sa...

linda: härå! http://www.farfetch.com/se/shopping/women/isabel-marant-etoile-will-shirt-item-10732601.aspx

:)