torsdag, januari 30

I korthet

Låt mig i punktform redovisa denna dag!

  • Kändisspotting på planet till Umeå: Ebba von Sydow, Lennart Jäkel och ett gäng bandmedlemmar som jag anser kan ha varit Sugarplum fairy.
  • En dags häng vid monter pratandes med diverse trevliga FOI:ter. 
  • Ett telefonsamtal som jag inte kan skriva så mycket om men som fick mig att undra vad-det-är-mää-folk. 
  • Samma kändisspotting på flyget hem minus bandmedlemmarna.
  • Pappa hade transporterat över farmors slagbord, kommer att bli så fint i vår hall. 
  • Maken kom hem med ryggskott = gravt handikappad och ynklig.
  • Min tur att veckohandla. Pust. 
  • Nuläge - äntligen klar med allt. Nu kan jag svimma i säng. 

2 kommentarer:

Editor sa...

Utan att vara sponsrad så kan jag tipsa om Mathem!
Ha en fin helg. :)

Unknown sa...

caroline: mja vi har pratat om det, att få mat hem, men inte riktigt tänt på idén. kommer alltid vara nåt barn (eller vuxen!) som inte gillar... tack detsamma :)