onsdag, januari 8

I have my happy face on

Låt världen veta att jag är så in i bängen trött. Kaffe i stora lass, för nu är det möten fram till 18.00 som gäller.

Hann för övrigt knappt innanför dörrarna på jobbet här i Linköping förrän jag drogs in i ett spontanmöte, som mynnade i ut i lös-det-här-problemet. Jag vet att jag inte ska skriva jobbgrejer här men ibland blir jag så slut i huvudet och när man är det vet man ju inte vad man skriver, eller hur? :P

Håll tummarna för att jag genomlever dagen med ett leende på läpparna!

4 kommentarer:

Jessica E sa...

Varför ska du inte skriva jobbrelaterat? För att inte outa dina kollegor eller för att någon läsare har klagat?

Unknown sa...

jessica e: lite av båda kan man säga :)

Jessica E sa...

Jag klagar i alla fal inte men förstår den andra aspekten :-)

Unknown sa...

jessica e: :)