torsdag, november 21

Lista

Eftersom jag tydligen inte kan tänka själv än lånar jag en lista från I will not keep quiet and you can fuck off:

Dagens humör: Sömnig och drivor av saker att göra, men det närmar sig helg så det finns hopp!
Dagens promenad: Hemifrån till bussen på drygt 20 minuter. Med Filip & Fredriks dagsfärska podcast i öronen.
Dagens konstaterande: jag har inte hunnit konstatera så mycket än, klockan är trots allt inte åtta än...
Dagens roliga: Kanske att det vankas lunchträning?
Dagens mindre roliga: Det är jag än så länge olyckligt omedveten om.
Dagens statistik: Inte min starka sida.
Dagens undran: Hur går dom vidare med den där grejen och hur kommer det att påverka mig? Håll gärna tummar!
Dagens låt 1: På torsdag är det podcast igen jag har väntat hela veckan...
Dagens fundering: Hur ska jag lägga upp insamlandet av underlag.
Dagens mission: Jobba, träna, hämta, lämna, laga, mysa, pusta.
Dagens uppiffning: Hade oförsvarbara mängder sånt där vitt pulver i håret i morse. Tycker jag fick till en rockchic look!
Dagens låt 2: En till alltså? Jaha, då får det bli Min bror och jag vi har kramats av samma mamma...

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Oh, en länk till! Min statistik, min statistik ;)

Vitt pulver, är det Dust det? Jag har inte testat det än, är det bra?

Unknown sa...

i will not: ja precis den där lilla röda burken från schwarzkopf. jag diggar den!