fredag, augusti 30

Prenumerera prenumerschrera

Jag föll till föga (ja jag gillar uttryck som får mig att verka 100 år, undrar varför) och slog till på en Damernas-prenumeration. Dels för att jag ändå alltid köper tidningen. Dels för att jag är i behov av nytt mascara och gillar Clarins. Dels (hur många delar kan det vara?) för att jag också tycker om dom där läppglansen. Dels för att jag väl är en Dam?

Förresten, den som kan säga rubriken till det här inlägget snabbt, felfritt och utan att låta berusad vinner ett av läppglansen! :P


8 kommentarer:

Ellen sa...

Åh! Var hittar jag erbjudandet?

Ellen sa...

Åh! Var hittar jag erbjudandet?!

Sara sa...

ja men jag älskar dom läppena och har slut på mitt - var hittar man det där prima erbjudandet?

mis(s)match sa...

Maken (!) och jag prenumerar om varannan på Damernas. Mycket billigare än längre perioder i sträck...

Unknown sa...

ellen om du mailar mig din epost på iabloggar snabela gmail punkt com så vidarebefodrar jag erbjudandet!

sara: har mailat dig :)

mis(s)match: ja man hoppar ju på trevliga erbjudanden :)

Evelinas blogg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Camilla sa...

prenumerera prenumerschrera. klarade jag det? :D

Unknown sa...

evelina: äsch jag har slarvat bort mailet. men du kan säkert ringa eller maila och be om det!

camilla: perfekt uttal! du har ett läppe att inkassera :D