fredag, augusti 9

Den lilla svarta. Topen.

Man blir besatt, ni vet. Jag har sökt, förstår ni. Nät och rike runt efter en finstickad svart rundhalsad kortärmad top. Vars like jag såg i en dansk blaska för ett tag sedan. Topen på bilden kommer från SAND. Döm om min förvåning när jag stod på Biblioteksgatan och såg att SAND inte längre fanns kvar. Nej för dom har lagt ner i Sverige! Nog för att det kan vara ett tantmärke på många sätt och vis, men topen, topen då!?

Så ni förstår, jag har letat bland andra märken och i olika webbshopar. Utan resultat. Tills nu. När jag just upptäckte att Zara har en. 55 procent mullbärssilke. Det får man lov att gilla :)


10 kommentarer:

mis(s)match sa...

Helt otroligt! Bläddrade tidigare ikväll genom zaras websshop och tänkte just tipsa dig. Finns oxå i blått!

Unknown sa...

mis(s)atch: och grått! sugen på den också :)

Librarybeth sa...

Ah! Tack för tipset!! Vill kanske ha en i blå eeeh eller svart. Mycket fin, mycket fin!

Carina sa...

Vill ha

Fliselin sa...

Silke... ljuvligt!

mis(s)match sa...

Köpte idag såväl svart som grått. Misstänker att jag kommer ha båda "livet" ut!

Unknown sa...

alla: alla bör ha en! minst en ;)

Jessica E sa...

Hear, hear :-)

eva sa...

Jag köpte en Sand-klänning (fast det är ett tantmärke för klänningen var inte tantig vilket var lite förvånande) på Best of Brands i Mood.

Unknown sa...

eva: aha!