onsdag, augusti 14

Before x 3

Är det bara jag som missat den tredje filmen? Holy Moses!


6 kommentarer:

La Linda sa...

Vänta, va? Har den kommit redan? Jag visste att den var på gång. ÄLSKAR första filmen! Andra var okej men den första är magi.

linda sa...

Åh, längtar! Fast inte ute än va? Eller?

// Linda

bror sa...

det är mina skämsfilmer, alltså filmer som man gärna ser men inte skryter med att man sett. Tredje delen måste ses!

Vesnas vardag sa...

Vilken var den första? :)

Anonym sa...

Du som kan det mesta om det mesta, vart hittar jag en helt vanlig enkel, långärmad, svart wrapklänning i trikåmaterial?!

Unknown sa...

alla: 20 september ska det vara dags :)

bror: i sanning!

vv: Before Sunrise och Before Sunset.

anonym: kommer säkert en massa såna nu till hösten. jag skulle kolla åhlens, indiska, hm, ja dom gamla vanliga :)