onsdag, april 10

Vilken är DIN Dolmio-outift?

Jag tror inte jag var ensam om att som liten gå igenom leksakskataloger och på varje sida välja den leksak jag helst ville ha. Gärna ringa in eller sätta kryss på den bästa leksaken.

Det där håller i sig, men jag har bytt fokus litegrann. När jag får syn på en sån här bild i en tidning känner jag närmast ett tvång att välja vilken outfit jag helst skulle vilja bära. Jag får inte välja flera, bara en. Och när jag tycker alt är fult måste jag ändå göra ett val.

Idag bestämde jag mig för den i mitten. Nirå?


12 kommentarer:

Librarybeth sa...

Bara en?
Åkej, jag tar den första då. Ser roligt ut med en rutig överdel, det skulle jag behöva idag.

Garderobenmin sa...

Går på din linje, mitten.

Kicki sa...

Heeeelt klart vänster! Schackrutigt is da shit :).

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Hon till vänster. Hon ser cool ut.

Kära Syster sa...

Lätt den vänstra! Klockren väska till:)

/A

Sara sa...

Då tar jag Nicole :)

Anonym sa...

Tycker den till vänster är fin! Hela outfiten. Står det var tröjan kommer ifrån? Nåt dyrt märke man inte har råd med, kanske..?

Anonym sa...

Tokgillar den rutiga tröjan!

hälsar B-M

Jessica E sa...

Den till höger med Nicole :-)Men den i mitten är också snygg!!

Anonym sa...

Nja, det får bli nr 1 om jag måste, och det måste man ju! Skulle se sjuk ut i färgen på nr 2. Men om man får byta färgskala...? /Johanna

Unknown sa...

alla: tur att vi vill olika! :)

Camilla sa...

bild nr 1!