måndag, april 8

Style by Linda K

Nu har jag en fråga till dig: Jag söker efter ett par träningsbyxor och det kanske du kan hjälpa till med? De ska vara hellånga (jag är rätt lång, typ 174 cm och det får jag för mig att du också är?) och ha fickor. Jag vill kunna ha dem utomhus och eventuellt få plats med tunna långkalsonger under på vintern. Inte helt nödvändigt, men man får önska va. Dina på bilden ser ut att ha fin passform, de är bara aningen för korta i benen. Vad säger du? Har du något tips?

Och när jag ändå är i gång: Hur stylar man sina träningsbyxor bäst om man vill ha en överdel som går lite över rumpan?

Tack på förhand!
/Anna


Hej Anna!
Vet du, jag har precis gått och blivit förälskad i ett par träningsbrallor. Jag har påbörjat cykelsäsongen vädret till trots och insåg att jag inte hade några träningsbyxor som rymmer långkalsonger utan att jag ser helt stoppad ut. 

Så, vart går man? Till H&M såklart! Hittade dom här, ett par mjuka och sköna svarta byxor som man kan dra åt nertill eller låta vara. Fickor med dragkedja i sidorna. Jag är 173 cm och medium sitter som en smäck. Perfekta att cykla och springa i.

Sen finns det säkert dyrare varianter med bättre kvalitet på andra ställen, men jag kan verkligen rekommendera dom här :)

Styla dom? Gråmelerad hoodie är väl aldrig fel?



7 kommentarer:

Katja sa...

Bästa träningsbyxorna jag haft är från Craft. Svala under varm årstid, har mesh-tyg på insidan så de inte blir klibbiga när man svettas, prasslar minimalt, är vindtäta och med ett par långkallingar klarar jag ner till minus 10 med en lite längre jacka. Nackdel, kanske inte snyggaste på marknaden, men absolut inte fulast.
Dessa har jag:
http://www.ellos.se/craft/craft-ar-run-pants-dam/349287?N=1z140p9Z1z141ll&Nao=49&Ns=Freshness|0

Unknown sa...

katja: ser rätt lika H&M-varianten ut, prima vara! :)

Kära Syster sa...

Men åh så bra, ska genast leta rätt på båda varianterna och prova. Dock att Craft-modellen inte verkar ha fickor.

Tack!

/A

Unknown sa...

a: :)

Lfthmn sa...

Är det typ prassel-material eller bara mjuka?

Unknown sa...

lft...: men guu du får byta namn, jag blir sjösjuk när jag ska svara :D det är nåt slags mittemellan skulle jag säga. Inte bomullsmjukisbyxa, men inte så att dom känns stela och prassliga heller. schyssta helt enkelt!

PiaL sa...

Kombineras med fördel med ett lite längre linne. Tips tips: Nike's linnen går ner en bit över rumpan
http://store.nike.com/us/en_us/?l=shop,pdp,ctr-inline/cid-100701/pid-657862/pgid-776266