onsdag, december 7

Post Berg flyttar in

Hm. Jag blev lite kär i Måns jag.

9 kommentarer:

Jessica E sa...

Jag också men det har jag varit sedan Tutti-Frutti tiden...

Rosie sa...

Jaaa han är fin...

Åsa sa...

Och jag tror HAN blev lite kär i Carina! ;)

Librarybeth sa...

Mmm, säger som Jessica E. Jag har alltid varit lite kär i honom, just sedan Tutti-Frutti. Vi som har varit det har förtur.... ;)

anna of sweden sa...

Håller med Åsa.

Kicki sa...

Håller med Jessica! Har också varit kär i Måns sedan mitten av 80-talet och Tutti Frutti :).

Linda K sa...

alla: han verkar lite som hugh grant i About a boy. Går på bio och skejtar lite soft sådär. klart man blir kär :)

och ja, han såg ju skapligt förtjust ut i carina :D

Vesnas vardag sa...

Attans! Lång skoldag idag. Får nattuggla lite helt enkelt och titta nu istället. :)

Linda K sa...

vv: enjoy!