onsdag, december 28

Bågar

Jag ska inte ha nya bågar just nu, men jag kunde inte låta bli att prova loss lite. Och så erbjud butikspersonalen sig att fota och skicka hem bilderna (eftersom man inte fick låna hem bågarna. Varför skulle jag förresten vilja låna hem bågar? Jag ska ju inte HA några nya.).

Jag skulle vilja ha ett par stora rackare. Dom första är YSL och dom andra Boss Orange. Tror jag gillar Bossarna bäst.


Man kan också konstatera att jag verkligen behöver ett frisörbesök och att jag inte behöver mer choklad.

8 kommentarer:

Librarybeth sa...

Snygga brillor. Blir bra vilka du än känner att du skulle vilja ha.

cruella sa...

YSL var snyggare.

Anonym sa...

Jag håller med YSL var finast!

Rosie sa...

Vill också ha stora bågar! Provade i går, får nog gå tillbaks och ta ett beslut.. Håller med övriga, YSL.

Unknown sa...

Men de ser ju likadana ut?

I do not compute.

Anonym sa...

YSL passar dig bäst tycker jag!
Fast, det spelar ju ingen roll för du skulle ju inte ha nya bågar... :)
/mickis

Linda K sa...

alla: ja nu spelar det ju ingen roll för jag ska inte ha nya bågar, men OM jag skulle är det faktiskt bossarna jag gillar bäst :)

Rosie sa...

Men jag tackar för inspirationen för nu har jag bestämt mig för att jag behöver nya, stora bågar:)