onsdag, december 7

5 grejer

Anna uppmanar mig att berätta fem saker om mig själv som ni inte visste. Nu kan det bli så att jag berättar sånt som som redan är känt, för hur sjutton ska man komma ihåg vad man har berättat och inte när man bloggat i 200 år?

Så alltså, fem saker som ni eventuellt inte visste om mig:
  1. Jag är skyldig till att vi har åtta (snygga) brickor i köket.
  2. Jag är oanat duktig på att fläta (andras) hår.
  3. Jag gillar att pilla öronen med tops, trots att man inte ska.
  4. Jag läste 5 poäng skräcklitteratur i Karlstad typ 1996.
  5. (Här tänkte jag först skriva nåt småsnuskigt, men min anständighet hindrar mig) Jag valde en gång i tiden mellan två katter och min blivande man (som är allegisk), och valde som bekant maken.
Det var det det!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer ihåg när du flätade mitt långa hår i en väldans massa inbakade flätor en sommar i Finland, fint blev det!
Kram Johanna

Vesnas vardag sa...

Tur för mannen då. :)

Linda K sa...

johanna: åh jaaa! har bilder på det :D stor kram tillbaka!

vv: he he :)

anna of sweden sa...

Åh, kul att du antog utmaningen.

En sådan lycklig man du har. Som vann över katterna! (Fast jag undrar ju mest vad det småsnuskiga var ... ;))

Mrs J sa...

Och även jag undrar nog allra mest över det småsnuskiga... Kan du inte typ gömma dig under täcket (som Madicken och Lisabet du vet) och skriva iaf ;-)

Linda K sa...

båda: vaf*n, jag tänkte skriva nåt om att jag rakat muffen en gång och aldrig gör om det :*) usch, skrev jag verkligen det där?

anna of sweden sa...

Lovar att inte berätta för någon. ;)

Linda K sa...

anna: ;)

Mrs J sa...

Men det var väl inte så förskräckligt snuskigt heller heller! Lovar och svär att inte skvallra! Känner nog någon annan som också testat ;-)

Linda K sa...

mrs j: eftersom jag har föräldrar, släktingar, jobbkollegor mm som läser kände jag ändå att jag inte ville skriva det. men nu gjorde jag det visst ändå ;)