tisdag, december 6

Förresten...

... vad ska ni ha på er på julafton?

10 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Det som rymmer preggomagen... Alternativen är få. Så en svart tajt historia och långkofta samt gamla pärlhalsband och virkade pulsvärmare. Det jag haft på mig på alla "tillställningar" senaste tiden :)
Vilken av de 24 äras den 24:e? Den 24:e månne?

Garderobenmin sa...

Kanske hallonröd/rosa sammet i rak ät-vänlig modell....väntar även in en svart rar sak som inte är lika ätvänlig men väldigt julaftnig...hehe, har även en benvit spetshistoria som ropar på användning....alla dessa val ;-)

Librarybeth sa...

Lutar åt en COS-klänning med lurv runt halsen. En av mina tonåringar röstar på Nowhere-klänningen... eller så vill jag ha en kjol i spets. Säger som Liten... alla dessa val...

Anonym sa...

Bikini ;-) eftersom jag firar jul i Thailand, men det är klart att till middagen så blir det väl en fin, sval sommarklänning!
//Linda

Kristina Nilsson sa...

Fixade just hela stassen. Fin grön mönstrad klänning från massimudutti från i höstas samt nya skor, inköpta idag på nine west, känner mig nöjd att slippa det skotskrutiga som varit min trend de senaste åren. Har även en backup svarta byxor och röd siden blus med lite krås. Kan kanske vara något för juldagen.... Om jag nu kan knäppa byxorna. Fördelen med klänningen är att den är relativt luftig i midjan!

Silje sa...

En spets-kjole fra By Malene Birger :)

Vesnas vardag sa...

Oj, har inte tänkt så långt ännu. Studierna har lärt mig att tänka en dag i taget. ;)

Linda sa...

Skägg, fårskinn och toppluva.

Sara sa...

Onepiece, klackskor och chanelhalsband :)

Linda K sa...

mikaela: åh det låter jättefint! tja vi får väl se :)

liten: eller hur, alla dessa val...

librarybeth: jag tror på lurv!

linda: men blä! ;D

kristina: intressant med fleras resonemang kring att man måste klä sig efter julbordet :D låter finfint!

silje: åh!

vv: planera vesna, planera! ;)

linda: ok du vinner!

hedgehog: och du blir snyggast! :D