tisdag, december 6

Almost famous

Jag blev just igenkänd som Linda K :*)

10 kommentarer:

Tomas sa...

När jag var i Sthlm på tjänsteresa senast så besökte jag ett bibliotek. Då tänkte jag att här kanske Linda K är. Konstig tanke - jag vet.

Men jag tror att jag hade sagt hej!

Kära Syster sa...

Klart du blev:)

Jag skulle lätt bli starstrucked om jag träffade dig.
/Anna

Anonym sa...

Det var liiiite pinsamt att gå fram men man ska tala om när någon gör något bra! Önskar att jag varit lite mer stylish dock ;) Hoppas hemresan gick bra.

Malin

Vesnas vardag sa...

Jag har sett dig i vimlet vid t-banan/Pressbyrån/Centralen. Du hade långa svarta shorts och din finfina magväska som jag inte sett på länge. Och på Moderna museet när jag var på väg ut och du in tror jag. ;)

Linda sa...

Jag har också sett dig en gång...ha ha. För några år sedan. Jag kommer inte ihåg vad du hade på dig och jag sa inte hej.

Linda K sa...

tomas: klart du hade!

anna: :*)

malin: jag blev jätteglad, tack! :)

vv: varför ser inte jag nån!? ;)

linda: då hejar vi nästa gång! :)

Sara sa...

Jag har sett dig flera gånger :)

Linda K sa...

hedgehog: och jag dig! :D

Camilla sa...

vill minnas att jag också kläckte ur mig; linda k!! när jag såg dig första gången. :D

Linda K sa...

camilla: ha ha jaaa! det var på awesome rags och du skulle köpa en dagmarkofta. hurra :D