onsdag, juni 8

Nu grönskar det

Maken missar några av dom finaste. Han får kika här istället.


6 kommentarer:

Hanna sa...

Vallmon är så röd att man inte kan titta rakt på den... Något är kosntigt med våran trädgård, för alla andras blommor blommar mycket tidigare än våra. Pionerna har fulla knoppar men har inte slagit ut. Rosorna har bara knoppar. EN enda vallmo av 25000 (nej, nu överdrev jag) har slagit ut. Konstigt.

Linda K sa...

hanna: då har ni ert fina kvar :)

AnnicaB sa...

Sista bilden på pimpinellrosen är underbar! Jag är en riktig "ros-nörd" och har åtskilliga buskrosor i min trädgård. Alla tidiga sorter blommar som tokiga nu.

Linda K sa...

annicab: rosor är ljuva! jag fick lov att ta in en bunt igår kväll :)

Marie sa...

Trädpionen är min favorit. Här nere har de blommat för ett par veckor sedan.

Linda K sa...

marie: mmm, dom är alldeles för korta!