torsdag, december 2

Status

  • Jag har träsmak, trots att jag har två säten att krångla runt på.
  • Vi är i Gnesta. Sweet lord...
  • Det sitter en engelsman i närheten och skriker i sin mobiltelefon. You WHAT? ... I should be so lucky... the snow is getting in the way... as close to Arlanda as posible...
  • En man mittemot mig har snarkat skapligt högt med öppen mun en halvtimme. Jag "råkade" sparka honom på benet en gång. Nu är han vaken igen.
  • Den andra mannen mittemot mig (män män män) bjöd mig på godis men jag tackade ståndaktigt nej. Inte ta emot godsaker från främmande män ;)
  • Jag har stjärtvärme också.
  • Vi bör vara framme om 20 minuter, men man vet ju aldrig med SJ.
  • Nu skrek han NO, two days is 16 hours! Hej matematik?

1 kommentar:

Cissi sa...

Han kanske menade arbetstimmar? :)