måndag, december 13

Så går en kväll

...från vårt liv och kommer aldrig åter. Dom går så apans fort! Vilda planer och så hinner man knappt hälften. Men världens sötaste tomte i ett luciatåg har jag fått se!

Och bokat klipptid till den lilla tomten, tvättat två tvättar, tittat på Gyllene knorren med familjen, läst en annan Gyllene knorren som godnattsaga för sonen, inhandlat mer julpapper och snören (guld och silver!), lagt fram morgondagens outfit (japp det blir rött i morgon med), gjort min morot- och apelsin special, sorterat teckningar, klippt dotterns och sonens och mina egna naglar (både fötter och händer, oj så mycket nagel) och konstaterat att min klänning finns i H&Ms webbshop.

2 kommentarer:

Malin sa...

Det här tycker jag är en Linda-klänning. Kan det vara det?
http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_SE&shoptype=S

Linda K sa...

malin: äsch jag får bara fram en H&m-sida med flera plagg...?