tisdag, december 14

Dagens öra

Jag vet inte riktigt varför, men jag får lite tantvarningskänsla när jag har stora (ja, större än dom allra minsta jag brukar ha alltså) örhängen och kort hår. Det trotsar jag den här veckan och slår på stort med guldrosetter.

Och på tema rött (som jag blivit besatt av. Ja, jag satt igår och slet mitt hår i ett försök att komma på en anständig helröd outfit... nå veckan är ju inte slut än) blir det idag rött i blus, rött i kofta, rött i skärp och rött i klackar.

7 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Du är bedårande idag, kragen är superfin.

Linda K sa...

liten: tack söta!

Frida sa...

Hurra, när Linda K är med på min temavecka blir jag riktigt lycklig!

Att ha det gott sa...

Du är såå snygg

Linda K sa...

frida: ja me! :D

att ha det gott: tack rara!

Tess sa...

Fina örhängen!

Linda K sa...

tess: tack :)