måndag, oktober 4

Nu är jag "mörk"...

5 kommentarer:

Lisen sa...

God morgon!

Hur är Narciso Rodriguez tröjan från Lindex? Fanns det nåt annat ur Pink-kollektionen som var nåt att ha? Har inte själv hunnit ut i butik för att kolla :-(

Garderobenmin sa...

Men herreminje, hur många gånger har jag kollat in här idag egentligen! Spänningen är oooliiiidlig.
Sa jag att jag är mammaledig ;-)...och väldigt oklippt.

Peace in mind sa...

Määä, inte mörk fortfarande väl?

Anonym sa...

Hur blev det, hur blev det ????????
Olidligt!!!
/Barbro

Linda K sa...

lisen: just den svarta långärmade gillar jag verkligen. ull i den, känns som bra kvalitet. långa sköna ärmar. rätt stor i storlek, jag har en small. annars var det ganska utplockat där jag var. och klänningarna antar jag kommer att synas på var och varannan kvinna i höst och vinter så jag hoppar :)

liten: rara! och så gör jag dig besviken med uteblivet foto. imorrn! :D

pim: nä, ljus och gla :D

barbro: det blev just! :D