lördag, oktober 9

Ner ner ner ner för backen ner

Sara, this one is for you!


6 kommentarer:

Ida sa...

Hej Linda! Tror mig ha läst att din man shoppat Juicy-set åt dig i USA. Vet du i vilken affär? Pris där? Eller har du koll på vilken webshop som är bäst att beställa från, ifall man råkar ha en bekant i USA som kunde beställa åt en? Hur är de i storlekarna?
Tacksam för svar / en nybörjare i Juicy-världen

Linda K sa...

ida: hej! ja det har han fått göra nån gång. jag tror han köpte det på nordstrom. men det finns säkert på massa olika ställen, juicy har ju egna butiker också. jag tror man kommer ner nästan till halva priset mot vad ett set kostar hemma. revolveclothing.com har många fina. om man inte åker på tull kan det bli billigt därifrån också. jag kör mediumbyxor. dom är långa, men det är dom nog i small också. och large-hoodie eftersom modellen är kort och jag inte vill visa magen så mycket. med andra ord, nederdelen är rätt normal i storlek och överdelen ganska liten. lycka till! :)

Sara sa...

Tack, allra käraste Linda ;)

Linda K sa...

hedgehog: :D

Fia sa...

Ner ner för en trappa blev det en gång för min son... Inte världens mest uppmärksamma mamma. Ångest! Men han överlevde. Nu är han snart 17 år och övningskör med riktig bil. ÅNGEST!!!

Linda K sa...

fia: dom ger sig aldrig!